29.1.07

esquíesquíesquíesquí !!!!

holaaaa...m'ho he passat tant i tant bé!!
vam anar a Ordino i...hi havia de tot!! Neu, fred, sol, esquís,botes i bastons nous!!, llar de foc a l'hotel, bona companyia....uaauuuu!!!
De neu hi havia la justeta (ajudats amb canons...), la mitat de pistes obertes però pel meu nivell perfecte!, de fred tampoc en feia tant: de -3º a -5º graus, i un sol increïble!
Per pujar no vam trobar caravana (per baixar moooolt poca..) i en gairebé 3 hores ens plantavem a l'hotel fantasma (només erem 10 persones allotjades!) davant la llar de foc i fent plans....mentre badallavem , quina son que dóna el foc!!!
a l'endemà ajudavem a obrir pistes: super puntuals!!! totes per nosaltres solets...quines baixades! aquests esquís "giren sols"....
en fin, que volia quedar-me a viure allà, perfeccionant la meva tècnica...però...buuaaaa!!! aquí estic, quadrant l'IVA, el 349, el 392...
aixxxx...sempre podré fer veure que calculo imports mentre recordo el so del esquís sobre la neu: ffrrsssss, frrsssss....!!!

2 comentarios:

Anónimo dijo...

D'això és tracta, no? De carregar les piles el cap de setmana, si no la feina es fa més durilla :P
Si has d'esquiar aprofita, que em penso que la neu no durarà gaire.

nimue dijo...

ains... no sé... jo vaig anar a esquiar un parell de vegades l'any passat i no em va acabar de convèncer...