25.1.07

gener

una altra vegada som a finals de Gener...pels treballadors per compte al·liè aixó significa possible augment de sou,categoria o com vulguin dir-li...en el meu cas, en diuen "de nivell"...augment de nivell, com les corves de nivell, sabeu? útil per anar per la muntanya!

doncs bé, aquest any sí!!!! feia dos anys que no, però aquest sí !! increïble! espero que l'IRPF no s'ho mengi tot....el meu jefe tope serio m'ho va comunicar com si em salvés la vida i jo li vaig respondre un "Ah?sí? vale, guai!" amb molta indiferencia...ja sap que com que sóc rica, no treballo per diners...es va quedar sorprés....es que l'any passat em vaig emprenyar molt quan no me'l van pujar i l'emprenyada no me la treuen així com així...

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Ets la ral????

Florilla dijo...

si,si!! hola,hola!!!

Anónimo dijo...

Després de dos anys esperant...ara a disfrutar d'aquest augment de nivell!! ;)

Anónimo dijo...

Eiii doncs jo que no sabia que tenies blog nou jajaja me'n alegro d´haver-te trobat doncs!

Anónimo dijo...

Com ha anat l'esquiada?