22.1.07

aniversari

Ahir va ser el meu aniversari!!! i el dinar va sortir rodó,rodó! tinc un cuiner a casa...hummmm!!!
van venir el meus germans a veure el pis i de pas, a menjar!
anem pel tema que interessa: em van regalar uns esquis Salomon, amb les botes i els pals!! però si no hi ha neu!!! "així ja els tens per quan nevi" ja,ja,ja!!!! la veritat es que jo no mel's hagues comprat mai, per dos cops que hi vaig....però així....son super xulos!!! aquesta tarda pujo a fer un "ajustus"...també emvan regalar un anell (no de promesa,eh?), un jersei , un conjunt de roba interior sexy...en fin...que molt bé!!!

4 comentarios:

Anónimo dijo...

FELICITATS!! Molt bé els regals... i a sobre fan nevar pq puguis estrenar els esquís XDD

Florilla dijo...

si,si...je,je,je...quan vol s'ho fa venir bé tot , el punyetero...ja tint tot l'equip per anar a la neu...divendres,cap a Ordinooooo....

Anónimo dijo...

Doncs aneu comprant cadenes o estrenaràs els esquís abans d'arribar-hi, que tal com ho pinten ja et veig tirant del cotxe amb una cordeta ;)

Florilla dijo...

això! neu i més neu! a veure si ens quedem incomunicats allà dalt i no puc anar a treballar dilluns!