5.1.07

la tornada

hola! el caga tió ha portat un portàtil (¡!)...està molt bé, té la pantalla molt gran...i ..el veí té internet...ejem...gràcies Rafel!

Les festes acaben essent una mica agobiants, però els regals estan bé, m'agraden,no ens enganyem! i aquest any el caga tió s'ha portat! (una espassa i una pistola com a guarnició de l'últim llibre de l'Arturo !) Corsarios de Levante. No el vull llegir molt ràpid per por a acabar-lo...a més d'una pila de regalitus extres: arracades, penjolls, bolis,tovalloles (no són un regal glamouros pero fan servei,eh!), diners (de veritat i de xocolata)...

Els dies de festa han anat molt bé, he dormit molt i he treballat al meu ritme, a casa,vull dir, em sembla que estic més calmada amb tot això, però no he pogut evitar alguna "pujada de tensió".

I ara, a esperar els Reis!!!! el meu regal ja el sé, m'han avançat el tema amb un "chivatazo"...serà un rentavaixelles i arribarà dilluns o dimarts...quina gran ajuda!
Potser m'hauria d'haver autoregalat quelcom...hummm! si ja ho he fet! ahir em vaig comprar 2 parells d'ulleres!!! unes de sol i unes altres per llegir (a l'Arturo!), avui podre passar a recollir unes, les de sol triguem més a graduar els vidres... (apa, ara ja sabeu que porto ulleres)

I encara queda el gran tema per explotar, però es mereix un post apart: REBAIXES!!!!

P.D.: sí, sóc rica i puc gastar-me molts diners en roba,joies,ulleres,regals pel meu xicot...

No hay comentarios: