7.1.07

resssaca de reis i...

Uala!!! han començat les rebaixes!!! avui he anat a mirar a veure unes quantes coses...bé,comencem pel principi,no?
Regals: entrades per un concert, mariscada per dos, mitges de rejilla super sexy, tovalloles,cafetera (que ara resulta que no serveix per la induccio...), uns Levi's, i el que encara no ha arribat: un rentavaixelles! la seva arribada està prevista per demà però a aquest poblet no se sap mai, això...
Doncs això, que aquets matí he esmorzat amb força per caminar i caminar i mirar i mirar...
Primer he anat a canviar els Levi's per un altre model (el 570), que em quedaven més bé, despres he continuat baixant i m'he comprat uns Lois negres, super xulos! també he trobat la bufanda blanca amb trenes,gruixuda i llarga, amb boletes al final,als flecos; he comprat un basic, un jersei estret negre de coll alt (els faig servir per anar a sota). He fracasat amb les sabatilles d'estar per casa (com pot ser que les facin tant lletges,perfavor).M'agraden les d'una botiga però són molt cares i no estic disposada.
Encara queda molt temps de rebaixes, relaxem-nos, ja les trobaré. Demà he d'anar al poble veí a recollir unes ulleres que m'he regalat i faré una ullada. Aniré amb la meva parella i espero trobar alguna coseta... je,je,je...

No hay comentarios: