9.1.07

primer intent

ahir vaig anar a Rebaixes...no vaig poder comprar res! ni les sabatilles! el meu company va triomfar a mitges: les sabates que volien no li eren còmodes però va trobar uns texans Calvin Klein per nomes 100 euros!
Jo anava rondinant perque no m'havia comprat res...
La bona notícia és que avui a les 15:00 hores m'arriba el rentavaixelles !!! el fregar se va a acabar!
també és important destacar que el jefe ens ha regalat una paga per beneficis de 700 eurillos aprox., totalment extraordinària perque la paga de Nadal ja fa dies i dies que l'he cobrada!
Total, amb més diners que mai i no trobo res que m'agradi...però a Girona...arrassaré, ho prometo!

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Holaaaaaaaa, per fi!! I això de florilla? Has abandonat el Ral? Weno, no passa res...
Per cert, ja m'he llegit el del Reverte :) Buf, quina escabetxina al final...
Bon any nou!!

Florilla dijo...

hola! je,je...un sobrenom carinyós...
no m'expliquis res del llibre!!! estic enganxada!