11.1.07

encara no

Oe,oeoeoeeee...ja tinc el rentavaixelles a casa...però encara no l'he connectat, s'han de fer una "arreglus" :-(
Ja tinc les ulleres novesss i....em fan mal! aquella bèstia de la botiga em va posar massa corvades les patilles i se'm claven literalment a les orelletes...tinc marca i tot! avui hi torno, apa! un altre viatget i la roba sense recollir ni planxar, eternament al sissí ! quin final més patètic per uns Calvin Klein...a veure si a la nit tinc temps..ah no! que tinc footing i aerobox, buffff!!!

Crec que el problema radica en anar a treballar...no em queda temps per a mi ,jajajaja!!!!!

Necessitaria el dia sencer per fer les coses que són importants : llevar-me quan el cos m'ho demanés, anar a esmorzar al bar de sota (quin cafè!), anar de botigues,botiguetes, remenar,comprar, estrenar!, fer una mica d'esport (la gent de gim és molt trempada,s'ha de tenir vida social!), anar a ca l'estètica,arreglar-te...en fin...ser molt i molt rica!
baixa! ja estas sommiant una altra volta!!!! aiiiiixxxx....florilla,florilla....

3 comentarios:

Anónimo dijo...

footing i arebox? El volei ha caigut definitivament?
M'agrada el plan de ser molt rica, si ho aconsegueixes ja m'ho diràs.
Noia, què prolífica, de no publicar res a 2 post en un dia.
Kom va el llibre? Jo els de l'Alatriste me'ls poleixo en 2 nits...

Florilla dijo...

pozi...volei ara,no :-(
ara mateix no puc llegir el llibre,tinc massa feina...a fer-me rica! jajaja!! no,no, es que tinc moltes coses a fer...
el plan es senzill...compres un terreny baratissim i el vens carissim,la filosofia del totxo al meu poblet

Anónimo dijo...

Doncs sí, aquest pla és senzill i funciona. I no sols al teu poble, a tot arreu.
Aquest cap de setmana agafa't una estoneta i acaba el llibre!