5.1.07

rebaixes

és que si ho posava tot junt...
Aquest any he fet un propòsit (super original, jo, com sempre) : em compraré tot el que pugui, però serà de bona qualitat (és a dir, de marca!) s'ha acabat anar de mercadillo, m'aniré a veure en Tomàs (Burberry), i en Carmelu (Caramelo pels de fora) i em faré un homenatge!, desprès passaré per la Levais o la Lois per un texans de "diari" i potenciar l'estil grunge.
Per acabar, llençaré la roba vella que fa molt de temps que no em poso (pràctic: així faig lloc per la roba nova!), ja tinc vistes un parell de peces que no fan res allà a l'armari!
Friso per a que arribi el 8 de Gener i anar a fer un assalt a les botigues...ja he fet el vol de reconeixement, que us penseu?
A l'hora de dinar faré l'últim (?¿) repàs a la llista de " coses que necessito i em vull comprar al gener"
Apa, no hi ha res com una sessió de shopping per allunyar els maldecaps..i les rentadores,planxes,pols,aspiradores.... :-(

No hay comentarios: