5.2.07

garantia de per vida

Això és el que diu el paperet que duia dins la capseta transparent el super boli Waterman Allure que em vaig regalar aquest dissabte. Però només serveix per al propietari original, si el deixo en herència als meus futurs fills, no val ;-P
Vaig baixar a la llibreria-papereria de sota casa ( a l'altre costat tinc el millor bar del món) a comprar unes revistes glamuroses, i allà hi era : vermell,brillant,de linees sinuoses i...això ho vaig saber després, amb una tinta negra que escriu meravellosament! (pensaveu en un Ferrari???); no vaig voler-me ressistir...ja el tinc sobre la taula , a la feina!!!
Ho confesso, em perden els bolis, m'agraden molt! el meu somni és un Montblanc, però això ja són massa peles!!!
P.D.: no, no m'agraden les estilografiques, van tacar-me moltes bosses....

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Doncs mira, tinc algun Montblanc que m'han regalat i no els faig servir... ja te'ls deixaré d'herència. Faig servir bolis cutres, ho reconec, d'aquests de punta fina tipus roller. Si vaig a alguna reunió i la gent comença a treure mòbils, Montblancs i coses d'aquestes per fardar... no puc, de debò.

Florilla dijo...

Doncs a mi em costa treure'ls de casa...els vull per mi...a més em faria por perdre'l...haig de reconeixer que els Montblanc m'agraden...d'herencia? HUMMM...vigila , la teva integritat perilla!! ;-)

Florilla dijo...

de debó que no els fas servir??? sacrilegi!