9.2.07

que feu aquesta nit? (sense plan)

bé, aquí estic, pensant en quan em fare el sopar...avui sopo sola al pis, té sopar d'amiguets...i jo no! i resulta que avui no tinc ganes de quedar-me a casa...ja he fet les trucades pertinents però ningú contesta....hauré de baixar al bar de sota, al menys el cambrer no pot fugir...
quina rallada que porto! i això que comença el cap de setmana i és un fet , aquest, força animador!

Les meves amigues veteranes estan embaraçadissimes i no estan per festetes...
I demà m'espera un dia non stop amb la fregona,escombra: aquest mes em toca netejar l'escala :-(...
Aguanta, florilla, no fumis! que ja portes 3 mesos,dona!...
AH! no oblidem al "carbó" (gireu lletres si voleu) del rentaplats, que ha deixat de funcionar per voluntat pròpia, 6 cops l'he fet servir...algú sap la mitjana de vida d'aquest aparells? i a on s'amaguen els tecnics? GGGRRRR!!!

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Ooooh, llàstima que fins avui no he passat. Dijous vem fer un soparet amb alguns blogaires, t'haguessis pogut apuntar i avançar-te a la jugada.
Uf, el rentaplats, fa un mes ens va donar un ensurt. Però el meu té uns quants anys... amb 6 cops crec que encara estarà en garantia. Com ha anat amb la fregona?

Florilla dijo...

hola! je,je...quin agobio divendreeees...l'escala em va durar neta 2 hores...el que te tenir veïns amb nens que no saben recollir papers de terra...i pares que no saben ensenyar-los!
aquest dilluns comencen a fer-nos els pesats amb els del servei tecnic...volem un rentaplats nou!

Anónimo dijo...

Vaja, no s'ha penjat el missatge...

Florilla dijo...

seguim sense rentaplats...ja fa una setmana! i el tècnic diu com aquell...pasaré mañana, seguro!
impresentable!