17.2.07

sentència

Les veïnes del primer són unes porques.

Porten 5 dies al pis i tres vegades han tret la bossa de les escombraries a l'escala, fins l'endemà. Que la deixen a la porta!
Situació: la bossa fa pudor (normal,hi ha brossa a dins...), l'escala fa pudor, fa 5 hores que he fregat l'escala comunitaria de dalt a baix!
Problema: ..."de fora vingueren que de brossa ens ompliren..."
com es possible que no se n'adonin que si no volen la pudor a dins de ca seva, no la volem la resta de veïns a l'escala? si us plau, que tenim els contenidors a 25 pases, comptats!

em reventa,la veritat.

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Sense compassió... un avís o un paper a l'escala "això és una escala comunitària, no un abocador!!". Si acaben d'arribar i ja van d'aquest pal... millor aturar-los ara. Què guarros els tios!!

Cristina dijo...

Això ho fa de vegades la veïna del costat i em fa molta ràbia. Cadascú que guardi la brossa a casa seva. Gent porca hi ha a tot arreu.

Florilla dijo...

Pd40, ejem...que guarros,no, que són 3 dones!! Hem pensat posar un paper a la seva porta, en majuscules i en castelà, perque si no, no ho llegirien,segur!
Cristina, de veritat? jo em pensava que em trobava davant d'un fet extranyissim...quina ràbia de gent!

neus dijo...

Al meu bloc també passa... de fet, aquella escala no dura neta ni 5 minuts, burilles, pipes, bosses de gominoles, fang, patates xips... i sí, els hi hauríem de dir amb la lengua del imperio. Sembla extrany, eh?

M'encanta el teu gat!!!!! és genial :)

Salut i sort també, que he vist això de la nova etapa ;*

Florilla dijo...

hola Elur!
el gatet és una rèplica de la persa que tenen els meus pares a casa...és moníssima! jo no en puc tenir al minipis i em va semblar una còmoda solució!
perque dius que sembla extrany?