27.2.07

post-sopar

bé, doncs, el sopar va anar molt bé...vam arribar puntuals i vam parlar d'un tema original : els fills, els seus fills,je,je...Una està embarassada del tercer i l'altra té una filla guapissima de 3 mesos! vam quedar coincidint (ejem) que la nova mamà ha dexat de donar el pit...visca el lambrusco!
Ella va fumar però la futura i jo NO! vaig ressisitir!!
vam comentar com passa els temps i que ens fem grans,cony! I que els kilos no perdonen i que què guapes sortiem en aquella fota de fa mil anys...molt bé! borratxes i plorant (menys la que conduïa...)
i fins avui...que he començat dieta!

9 comentarios:

Anónimo dijo...

Buf, quants tens criatures t'adones com passa el temps. Mooooolt ràpid!!

Florilla dijo...

ja ho vaig veure...i a sobre desitjant als altres el mateix...volien sortir del restaurant amb un Sí rotund sobre que aquest any em toca a mi!

Anónimo dijo...

XDDD i ho van aconseguir? Anaves prou borratxa? XDDD

Florilla dijo...

noooooo!!! i sí una mica contenta si que anava,ji,ji,ji!!

Anónimo dijo...

Que, ja has acabat amb la dieta? Es en aquests sopar quan un se n'adona que ja es fa gran...

Florilla dijo...

encara aguanto!!! i al gim 1 hora i mitja!!!

Florilla dijo...

cris! molt bé! jo nomes necessito perdre 5 kilos però suposo que quan menys has de perdre,mes costa!...ja porto 1,5 litres d'aigua avui...i despres PILATES!

Cristina dijo...

Jo faig una rutina que em va posar un entrenador i la faig 3 cops per setmana i dues horetes cada cop que hi vaig. Costa però val la pena. 5 kg?? Ja no et queda gaire llavors. Jo encara haig de perdre uns quants més pero ara estic contenta. Inclús ja no tinc ni colesterol.

Florilla dijo...

cristina,jo confio en les classes de la maripili, la meva profe...tres cops per setmana...va combinant tecniques: aerobox,bodycomplet,pilates,salsa...je,je,je!!
i sobretot, res de bolleria!!! fruita i algun entrepanet....
MUA! anims!!