16.2.07

i torna a ser divendres...

i ? mira,no estic per gaires festetes...em sembla que porto fatal el tema tabac, ara mateix...fins i tot crec que un cigarro em faria sentir millor,quan que fumar no em fara sentir feliç i contenta.
La meva visió del dissabte ha patit una transformació aberrant: significa neteja,neteja i neteja...i les veïnes del primer llencen les burilles a l'escala! em toca escombrar el que no fumo! sera el castig?seran poc netes? (així m'estalvio l'insult)
quin agobiooooo (una altra vegada)
i demà en principi ens disfressem, de monges maleïdes o possesses no sé, no tinc ganes però ara ja m'he compromés....
bon cap de setmana a tothom!

5 comentarios:

Cristina dijo...

És fotut quan saps que una cosa no et beneficia en res. A mi em va passar abans de fer dieta. Menjava coses que sabia que em farien mal i després quan em va sortir colesterol em vaig lamentar. Per cert que gaudeixis del carnaval. Bon cap de setmana.

Florilla dijo...

es que s'ajunten moltes coses...i crec que el mes fàcil és tornar a fumar...(és que es la fàcil florilla!)el dificil es aguantar!
ja he fregat l'escala!! aigua negra,negra!!

Florilla dijo...

gracies cristina! el carnestoltes,no se,no se!plou molt!

Anónimo dijo...

Doncs a plogut molt :| Al final de què era la disfressa? Maleïdes o possesses (carai quina tria...)?

Florilla dijo...

je,je,je...quina ressaca! Monges catxondes, em sembla ...vam muntar una festa increïble al restaurant! tothom disfressat i fent una regata amb la sangria!
però ara, uf! quin mal de cap!
al final m'ho vaig passar molt bé!