29.4.07

Dinar fora de casa

Avui, diumenge abans de dillluns "raro", hem anat a dinar al millor restaurant del món, no, no és el Celler de can Roca ni ca la Ruscalleda, je,je,je...està a Balsareny, i es diu Restaurant Rosamar. està molt i molt bé! el vam descobrir un diumenge d' endurada i vam prometre tornar. I avui ha estat el dia triat : hem agafat la XT i apa! dues hores de moto de res...però la carretera era super guai: amb corves i bosc i bitxos volant...tot un espectacle!
Menu: risotto de ceps i foie, llenguado amb crema d'alberginies i festucs i de postres sorbet de mandarina amb gelat de iogurth i pastisset ...sense comentaris...us ho recomano! el plat estrella però, és el magret d'ànec amb reducció d' oporto, si aneu, és el que heu de demanar! el preu: si ho agafeu amb el menu de cap de setmana. 24 euros, amb aigua ,vi (el negre molt i molt acceptable) i cafès.
Avui no hem begut res d'alcohol, aigua, perque entre els antibiotics i la conducció....

La tornada ha estat més directa, per l'Eix, però en un tram la pluja ens ha saludat: quin fred i quin mal que fa l'aigua en moto! sort que a darrera és més suportable...només ha estat un moment i hem arribat a casa sans,estalvis i secs jejeje....
ara, després d'una dutxa calenta estem fent el gos al sofà, que bé que s'està a casa!

Nota: porto el cabell llis,llis, divendres em vaig regalar una sessió de perruqueria...dues hores, entre tint,tall i estirada, quanta paciència! ara, que el resultat val la pena: la gent flipava! i és que canvio molt fisicament, semblo una altra. Hi ha algú que no li acava d'agradar jajaja!!! diu que no sóc jo!

Nota 2: la galleda amb rodes va així: sobre rodes! la meva mare diu que esforç zero!

Nota 3: continuo refredada però és que no tinc remei: a qui se li acut anar amb moto amb el temps que feia!

5 comentarios:

Anónimo dijo...

M´apunto el lloc aquest xD hi aniré amb el renault 5 a veure si aguanta tot el trajecte sense recalentar-se jajajaja

Refredada, però... I lo bé que t´ho vas passar eh?

Florilla dijo...

jeje...jo de tu no em posaria temps per arribar-hi..pots anar però al teu ritme...vols dir que no arribaries? coses més bèsties he fet amb vehicles..

Anónimo dijo...

Quina enveja! Vas anar amb moto! és genial eh la sensació... i el millor, desconnectes de tot..

Cristina dijo...

Què maco això que expliques! Hauré de passar per Balsareny ben aviat,jeje. Per cert on es pot trobar la galleda amb rodes? I el més important...com estàs del refredat???

Florilla dijo...

jejeje...si,cesc, la sensació d'anar en moto és genial! quan agafes una carretera amb moltes curves i en baixada és com si volessis...la sensació ha variat una mica perque ara vaig de "paquet" però està molt bé!
Cristina, la super galleda mòbil la pots trobar en qualsevol gran superfície, jo, però, em vaig haver de desplaçar uns quants quilòmetres per trobar-ne una! I del refredat, que vols que et digui, jo començo a pensar que viuré amb ell tota la vida, talment un feliç matrimoni...que pesat!