22.4.07

accessoris

Com que aquestes últimes 48 hores he tingut molt de temps per mirar revistes i llegir textos que no em fessin pensar gaire...a hores d'ara tinc clar els accessoris que m'he de comprar per aquest estiu (els must i els its)! deixaré de banda les meves Salomon amfibies super ventilades (que ni les Geox) i pujaré a cavall de les sandalies proposades per en Lluis Botó. Us dono permís per recollir els bocins que quedin de mi...
A més, canviaré el color del meu armari: ara tinc el 90% de la roba en un verd preciós (sí que passa? sempre ha estat així i a més, aquesta temporada es el color de moda...) doncs ara el combinaré a parts iguals amb el plata i l'or (visca la senzillesa!vull dir..mort a la senzillesa!)

El que de veritat pot amb mi són les bosses: en tinc dotzenes, repartides entre casa dels meus pares i el mini pis...però és que ara es portaran en mida XL i no em puc ressistir..si veieu passar una bossa caminant pel carrer no us espanteu: sóc jo ( i la meva bossa de xarol blanca).

D'aquesta manera el mon pot estar tranquil, tot està ordenat i tothom sap el que s'ha de posar i com ho ha de dur, cap problema! uf! ara ja puc anar a dormir.

rellegit aquest post el dictamen mèdic era clar: ho vaig escriure amb febre!

1 comentario:

Anónimo dijo...

Espero que estiguis millor, cuida't.
Bona diada, florilla-ral!! ;)