19.4.07

blogs

Això d'escriure el que em passa em costa més del que em pensava...potser és que faig moltes coses i quan arriba el vespre no tinc ganés d'estar més estona davant el portàtil...
La veritat és que les feines de casa m'ocupen més temps lliure del que voldria però no sé marxar del pis sense deixar-ho tot net i recollit. Si no ho faig em sento malament amb mi mateixa; aquí podeu veure el clàssic resultat d'una mare que treballava com una boja i sempre tenia la casa a punt de revista. Traballava a les tardes fora de casa però al matí feia TOTA la feina de casa i això cada dia! i és clar, jo no suporto la pols als mobles, el lavabo ha de lluïr, etc.etc.
Ja porto uns quants mesos fora de casa i encara que m'he acostumat una mica a fer les coses quan puc...encara em queda molt...Quan arriba la nit estic realment esgotada.

ah! les vacances de Setmana Santa em van anar molt bé, vam estar a la casa rural la mar de bé! vaig caminar per la muntanya, menjar...i no vaig fumar!!! ( 5 mesos em donen suport moral)

Avui no em trobo gaire bé, estic incubant un constipat d'aquells dolents, d'estiu, amb una tos de gos que fa fàstic i el cap em roda però jo...a la feina! com els bons! (gilipolles...)

Per cert, quina calor aquest dies,no? no ho trobo normal...espero que afluixi perque si no a l'estiu ens fregirem!
apa, fins la següent!

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Jeje, vaig fer un post no fa gaire que deixava de postejar per falta de temps. Aquestes coses s'han de fer per gust, no per obligació.
Cuida't el constipat, millora't. I sí, a l'estiu ens fregirem :$

Anónimo dijo...

Hola.. tens raó, ho he modificat ;)

Anónimo dijo...

Estic molt agraït per cada un dels informatius llegir aquí. Jo, certament, s'estendrà la frase sobre el seu lloc amb la gent. Salutacions.