20.4.07

divendres...eeehhh! no pot ser!

hola! estic mig adormida al sofà, amb molta tos,mal de cap i una mica de febre...són les 15:45 i intento dormir...buf,quin mal rollo...per cert...es divendres , sopo sola i em trobo malament....després direu que són casualitats..odio els divendres-tarda-nit!
deu ser la segona vegada que falto a la feina en 9 anys per estar malalata i em sento com si hagues fallat...quina M!!
per acabar-ho d'arreglar, aquesta nit sopo sola,tinc sopeta de la mama i amanida de tomàquet,formatge fresc,orenga,olivetes i molt vinagre de modena!!! però la feina és la feina i corren temps de mooolta feina!
en fin...

2 comentarios:

Cristina dijo...

Hola guapa!

Espero que et recuperis ben aviat. Quan un es troba malament ha de descansar. A la feina ja s´arreglaran com puguin. O no tenim dret a emmalaltir? Cuida´t molt maca!!!

Florilla dijo...

gracies, Cristina...es que a la meva feina són una mica rarillos..avui em trobo pitjor...quin cap de setmana mes xungo!! la tos no em marxa i s'han afegit a la festa els mocs...tinc el meu nasset petit,petit, destrossat!
i dema diluns! em sembla que anire a treballar..ara,però, a covar al llit, amb mes sopeta (que fariem sense les mames...)