2.4.07

feina i mes feina

Si hi ha algú que digui que s'avorreix, que no sap que fer, el mato!
Tinc l'agenda més plena del món, segur! d'aquí a dijous-que és quan marxem de minivacances- haig de resoldre una muntanya de "gestions" ...je,je,je!
i a més a més he d'anar a treballar,és clar!
Bé, és igual, li treuré hores a la son, com acostumo a fer...ja no m'enrecordo de l'última vegada que vaig dormir un dissabte fins l'hora de fer el vermout....qui m'ho havia de dir! amb el que arribava a dormir jo, alies "la marmota de mi hermana"....
Ara per ara, el més imprtant és anar a encarregar la carn per la barbacoa de dijous, per setze persones, si no ho faig em pelen, i em fan a mi a la barbacoa!
Després, anar a buscar la maleta a casa dels pares , per marxar amb la maleta com Déu mana, res de motxilla, aquesta vegada!
I després, ...fer el puré de carbassó (sense "quesito"), planxar, anar al gimnàs...en fin, el mateix de cada dilluns...
haig d'explicar algunes novetats respecte al meu gimnàs des de fa 11 anys, però no sé si tinc temps...

No hay comentarios: