24.4.07

no vol marxar

doncs aquest refredat que s'ha instal·lat al meu pit es veu que està la mar de bé...i no vol marxar.
jo no faig bondat, això és cert, però és que...ahir era Sant Jordi i volia anar a fer un vol per Girona (craso error!)...i avui he anat a treballar, sense haver dormit gaire a la nit , per la tos, i amb el nas tapat...(doble craso error!)
total, que em trobo fatal i em sembla que me'n vaig de dret al llit, al menys dues horetes, ja faré el sopar més tard...necessito descansar!
Ara mateix estic a punt de tancar l'ordinador de la feina i fitxar (piiiiip!) la meva sortida, i el que se'm tanquen són els ulls, de la son que tinc.
Apa, demà serà un altre dia!

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Cuida't, aquests refredats són bastant empipadors!! Pensa que has d'estar en forma pel cap de setmana de pont.

Florilla dijo...

bastant??? estic fins allà de tossir!! jo no faig pont...buaaaa!!! però faré festa més endavant...he hagut de triar...

Anónimo dijo...

Ara et faré dentetes... jo sí! Muahahahahaha
Cuida't! ;)

Cristina dijo...

Guapaaaa, cuida´t eh! Jo tampoc faig pont. Ja veus que no ets l´única. Petons!

Florilla dijo...

gracies, faig el que puc...però aquesta vegada l'he arreplegat de valent...pd40: no em fa res treballar dilluns,nino-ninooo!!
(buaaaa!!!)