1.5.07

I en van tres!

oe,oe,oe,oeeee...campioonaaa,campiooonaaa!!!
La meva amiga funcionària ha estat mare per tercera vegada! En Biel ha nascut i segons fonts de confiança és guapíssim!
encara no hem pogut anar-lo veure, vull tenir el regalitu abans...no em puc presentar allà amb les mans buides (hauré de comprar tres detalls,m'aruïnaré! ai! no! que sóc rica!)
La Júlia (la segona ) i en Biel han nascut per les mateixes dates que els fills de la Leti, quina casualitat! sempre li fem conyes amb això...li diem monàrquica i coses així, que si truca al príncep per posar-se d'acord...
jo encara no em veig amb cor, encara que la meva mare i la meva sogra sí que em veuen, jajaja!!! se'n moren de ganes!
en fin que ja em porta tres d'avantatge, amb la meva amiga mestra d'escola bressol diem que la Olga ha tingut el seu i els nostres, segons la mitja...

P.D.: quin dia de pluja per tenir festa! i ahir, un sol increïble! això no és just!

1 comentario:

Anónimo dijo...

Compte que això s'encomana jeje, una abraçada