23.5.07

la vida

bé, la vida em va bé...crec...no m'agrada fer les feines de la casa; a qui li agrada? el que m'agradaria és arribar al piset i trobar-m'ho tot fet: la roba neta i planxada, els plats recollits del rentaplats, la pols treta, i el sopar sempre preparat...ja sé que m'obsesiono amb tot això de la neteja però el que no suporto és arribar a casa després del gimnàs i trobar-me les coses brutes i pel mig...
És superior a mi.
Necessito veure-ho tot en ordre.
Llavors em sento a gust.
Però després és massa tard per anar a fer un volt per les botigues, ja han tancat.
I m'espero a dissabte, però dissabte el que vull és marxar a la platja (si fa sol) o anar a fer un passeig en moto...m'agrada més trobar-me les coses que compro que no pas anar a comprar expressament, llavors no trobo res de res!
buf! menys mal que ja he trobat les sabates amb cunya, altes, pel casament, ara només falta aprendre a caminar amb talons!!!

Apa, vinga, tot junt, he buidat el pap, eh? ;)

6 comentarios:

Anónimo dijo...

Ho sento, seré una mica cruel... no tens criatures, oi? Veuràs el que no és tenir temps...
Sabates amb cunya altes? Espero que no trepitgis ningú :$

Florilla dijo...

ja m'ho penso....serà pitjor,oi? per això ho endarrereixo tant com puc...crec seriosament que sóc el primer cas de síndrome de Peter Pan femenina...

Florilla dijo...

amb relació a les sabates, el més important no és no trepitjar als altres si no no trencar-me un turmell! jeje....

Anónimo dijo...

jejeje, cadascú mira per la seva seguretat. Has provat unes sabates de taló amb cunya de mitja canya? Agafen bé el turmell XDD

Florilla dijo...

jajajaja!!!!! però i el glamour???? amagat al turmell,segur!!!!

Florilla dijo...

que m'has de dir, cristina...mai a la vida he portat taló i ara se'm va ficar al cap créixer de cop per portar glamurosament disfrassada el mini vestit retro del casament...si és que a sobre em busco més feina de la que tinc!
P.D.: el meu calçat d'estiu preferit són ses abarques de Menorca...