16.5.07

el meu gimnas

ja no tornará.
el gimnas on vaig ara mai serà el meu gimnas. Allà treballaré molt més, suaré molt més i possiblement l'horari de classes es millor, però no m'acabo d'acostumar: la gent és una mica estirada o potser es que encara no la conec prou, ningú em saluda quan entro ( a l'altre jo era algú!)
només començar, em van fer una mini entrevista per qualificar el meu estat fisic (super professional....) de la qual vaig sortir informada del meu augment desmesurat de pes...
ara intento crear una rutina de classes però...em costa, ho reconec. I després hi ha el tema que les classes son molt mes fortes que les altres, a les que jo ja m'havia acostumat...vaig baldada,tinc tiretes i em fan mal les cames. Però suposo que no serveix de res lamentar-se, s'han de buscar solucions. Les possibilitats no m'agraden...a vegades crec que penso massa...
trobo a faltar les companyes d' aerobic...

No hay comentarios: