15.5.07

no hi ha temps...

estic deixant una mica això de banda i no vull fer-ho...hi ha tantes coses que voldria explicar però la feina...uuiiixxxx!!!!
hi ha això del gimnàs nou (tant fashion com antipàtic però a on es treballa molt...) , del tancament del vell (el de tota la vida) amb sopar inclòs, l'enyorança dels companys, de la profe...
també hi ha el tema lesions i tiretes, quina setmaneta! em pensava que estava en forma, però...xavals, em faig gran!
i canviant de tema, els tres dies que he tingut de festa: que he estrenat platja!!! vaig anar a una caleta deserta a les deu del matí que semblava el paradís ! he pres una mica el sol (amb precaució, cremeta i poc temps d'exposició) i ja tinc una mica de color...
a veure...més coses...ara mateix marxo de shopping (que estrany...) a la recerca d'unes sandalies pel minivestit de casament...
em sembla que ja està, el tema eleccions municipals no vull ni tocar-lo!! uns dels meu poble volen crear un "banc de temps" jajajaja!!!! ja veig a tothom endeutat fins a les celles: jo vull dies de 50 hores!! ( potser no es refereixen a això,ves...)

1 comentario:

Anónimo dijo...

Ja està bé que facis algun post de tant en tant, que ens tenies molt abandonats. Tot va bé, doncs ok! ;)