1.5.07

si avui som 14 de juliol estic a Sevilla

Ja veureu, ja! aquest juliol es casa un cosí meu de Sevilla, a la catedral i el banquet el fa en un cortijo. Serà espectacular, amb uns cavalls que ballaran i un quadre flamenc, amb guitarra , bailaoras...quenofartedená!
Ja hem comprat els bitllets (que que cabrons els de Spanair...què malament treballen,ja ho explicaré) i estic buscant hotel. Marxem 4 dies, pels preparatius i fer una mica de turisme...la meva cosina i jo estem super emocionades,fa molts anys que no ens veiem, només xerrem pel messenger o mòbil...
El tema vestit: super dificil,però ja el tinc: d'impacte! un minivestit amb estampat geomètric en tons verds (de quin color si nó) rotllo Jordi Labanda amb unes sandàlies doradetes...fashion,fashion! (espero que pugui entrar a la catedral,no tinc mantilla...) em falta un anell de pedres verdes gros, la meva amiga joiera l'està buscant...quan vingui el representant em farà un truc i em passaré per la joieria (passe de joieria privat...).
I una cosa no gens important :el broncejat, aquest any no em puc encantar i haig d'anar morena, encara que sigui amb UVA!

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Juliol a Sevilla... que no et passi res. Allà fa mooolta calor! Agafa roba fresqueta :)

Florilla dijo...

sí,sí,ja ho pots ben dir, el meu cosí podia haver triat un altre mes per casar-se(però la feina mana...)vestuari: tot vestidets i samarretes de tiretes...i un bon vano per les nits!!

Salva dijo...

roba fresqueta ja veig que ho tens solucionat amb el minivestit. disfruta del clima i de "las tapas"

Florilla dijo...

nooo..."tapeo"...nooo!!! que estic fent esport com una boja per perdre 4 kilets... ja veig que els recuperaré ràpid (en 4 dies!) jajaja!!!