1.5.07

La Taverna

Avui, que jo tenia festa, hem aprofitat per portar a terme uns dels regals de reis (ejem...), més val tard que mai! : hem anat a fer una mariscada! a mi no es que em cridi gaire l'atenció la llagosta i el bogavant però,si s'ha d'anar...allà que ens hem presentat amb la taula reservada i lel vinet blanc, perillós, en fresc...quin espectacle!quines plates de bitxos amb cloïses, algun encara remenava no sé què (la cua?) quan hem acabat, a punt de reventar, encara volien que ens fotessim unes postres gallegues amb nata!!! no,he dit, que estic a dieta..el cambrer i tots rient!!!!al final he fet un gelat i un tallat....buf!!!!
Ara que hi penso, el marisc no deu tenirmolt de greix ,no? podria ser ben bé un àpat de règim...hem pensat molt i molt en el meu germà, que el marisc el perd i ara mateix està a caseta, de repòs, amb un atac de gota, espero que no sigui congènit...

Aquest matí volíem anar a jugar a tenis però la pluja no ens ha deixat...hem fet el gos fins l'hora de dinar...ja em fot,ja, perque volia que em comencés a tocar el sol...a veure com reacciona la meva pell...porto dos anys amb una al·lèrgia o reacció a la meva suor,que no al sol, però com que quan prens el sol,la temperatura del teu cos augmenta, doncs ja hi som! em surten uns granets per l'escot, l'esquena...

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Quina enveja, menjes super bé sempre tu! Marisc, vi blanc.. et cuides eh! Ves ara ja a ficar-te morena o arribarà juny i estaràs blanca! Corre va!

Florilla dijo...

és qüestió d'organització,jeje...però el tema morenor em sembla que ho tinc xungo: anuncien pluges pel cap de setmana...