18.6.07

temps d'espera

Mentre espero a penjar les fotos de les meves bosses, que ja les tinc fetes però no passades al portàtil...ressumeixo el que sera la meva època amb més freqüències de vol de la meva vida coneguda fins ara:

27 juny: vol BCN-SCQ
28 juny: vol SCQ-BCN (evidentment, si no, em quedaria a viure a allà )
30 juny: vol GRO-BGY
30 juny: vol BGY-GRO (també torno,també...)

uf,uf! descans, si us plau...

13 juliol : vol BCN-SVQ
16 juliol: vol SVQ-BCN


i prou!

ja explicaré que hi vaig a fer i que tal ha anat tot...però avanço que dues d'aquestes sortides són de "juerga y caxondeo"!

3 comentarios:

Anónimo dijo...

El de feina és el 30 de juny. Ningú va i torna de Milà el mateix dia si no és per feina.
El primer és per tornar a menjar marisc? I l'últim és la 'boa', aquest ja m'ho sé :P

Ja està corrent el meme dels bolsos, corre que ja tardes!

Anónimo dijo...

Hola Florilla;
Gracies per visitar casa meva, desconexia el teu bloc, m'agradat si no t'importa el linkare.

Florilla dijo...

hola striper!
benvingut!