1.6.07

de mala llet

Avui m'he llevat de mala llet. No sé ben bé perquè però...es que tot em sentava malament i només de pensar en tornar a la feina...bé, a aquí. Ens han enviat un informe intern i m'he sentit identificada amb el subjecte amb una predisposició reduïda al canvi (glups!) : estic segura que això no és el que busquen avui en dia en una empresa moderna, comunicativa, amb uns valors humans en expansió, que es preocupa per les persones (ai que em pixooo!) i que el que vol són persones que serveixin per a tot. I tot perque dic que no m'agrada el nou programa de comptabilitat (SAP), potser és que com que no m'han ensenyat a fer-ho servir i tot ho he hagut de treure com Déu m'ha donat a entendre...I que la linea que tenim és una merda...i que només em queixo...

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Qualsevol empresa moderna busca treballadors que serveixin per tot a canvi d'un sou escombraria. Demanen idiomes, formació, experiència... sols els hi falta demanar saber cantar i ballar. Després mires les condicions que ofereixen i oooh, sorpresa, benvinguts a la realitat.
Sort que ja som divendres, i dilluns (aquí) és festa :)

Florilla dijo...

sí,sí...divendres...ja sabem tots que els divendres no és el meu dia preferit...avui, també sopo sola!

Anónimo dijo...

Saps, el SAP sembla horrible quan el mires, sembla que no l'entenguis, però amb el temps el vas dominant i t'agradarà i tot! S'aprén molt amb el SAP, això si, paciència...

Florilla dijo...

El SAP es una M així de grossa! no entenc ni com dóna els saldos dels comptes! però de totes maneres, gracies cesc...