10.6.07

dies de sol i platja

hola, diumenge a la tarda, una mica ensopideta al sofa de casa...em sembla que anire a veure la mama...ja ho tinc tot net, la roba planxada i guardada a l'armari, el rentaplats buit...
ahir vam anar a la platja i aquest mati hi hem tornat i això que el futbol no ens deixa llibertat d'horari...(i això que no és un jugador, que si no...).
La caleta a on ens agrada anar és petita però és de les més maques de la Costa Brava i li han reconegut.Agafem la moto i apa! de cap!
Ja tinc una mica de color, les pastilles de sol sembla que funcionen...i el minivestit em queda diví!
Ja sé caminar amb les sabates de cunya...hi ha algú que no li fa gaire gràcia veure'm al mateix nivell, jajajaja!!!!!!
Ja queda molt poc per anar a Sevilla!!! uf!! gairebé un mes...
Però tinc una bona noticia: el sr Honda ens ha trucat i ens ha dit que el cotxe arribarà a finals de mes BIIIEEEEEN!!!!!!!
I una cosa que no volia dir: demà dilluuuunss...buuuuuaaaa!!!

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola! Molt bé, vas aconseguint-ho, morena, falta poc per les vacançes a Sevilla i vas amb moto! Quina enveja! ah i el cotxe! Espero que el SAP no et porti tants problemes!
Els homes i el futbol... som així! jeje

Florilla dijo...

del SAP no en vull parlar...em té amargada!
sí,sí...m'agrada molt anar-hi en moto i trobar lloc per aparcar!

Anónimo dijo...

Amb moto pots aparcar tant fàcilment i et fa sentir viu amb l'aire sembles el rei je je

Anónimo dijo...

Oooh, ja he vist que el tuppersex és aquest dissabte. De totes formes veig que has aprofitat el cap de setmana.