12.6.07

No estem contents amb res

Fa calor - gran frase -, ja ha arribat l’estiu. I amb ell , l’obertura del forn 2on-1ª. del Camí Ral...a les 7:30 del matí ja feia calor al menjador - que maques aquestes macro finestres, quanta llum tindreu - . El sol entrava com una bèstia, cremant-lo tot. Poques coses hi ha més desagradables que llevar-te al matí i notar aquesta sensació de “Arrggg, quina calor més enganxifosa”, una escalfor dins d’un lloc tancat... He corregut a obrir les finestres i saludar els meus geranis, que m’han contestat amb la seva flaire...hummmm!!!
HORARI: Pel matí el sol castiga el menjador i la cuina i a la tarda -canvi de torn- escalfa com un boig les habitacions. Així a les 9 del vespre no pots ni acostar-te al llit!
Tinc tota la tarda-vespre les finestres obertes de bat a bat i amb les armes carregades: endollo els Kill-pafs, Fogo, etc per tot arreu i és que els mosquits m’estimen molt!
Bé, ja veieu que estic entretinguda.
I a l'hivern ens morim de fred -quines coses-.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Veig que el pis està ben orientat. Per cert, venen un repelent de mosquits que funciona per ultrasons que diuen que va molt bé. Enxufar-ho a la corrent i oblidar-se, potser més sa que tots aquests productes químics.

Florilla dijo...

hummmm...no sé, el meu germà els ven a la botiga i no en fa molta propaganda, així que no deuen ser gaire bons...li preguntaré!