26.6.07

mal de panxa

Uf! La revetlla va anar molt i molt bé: vam sopar de primera a La Borda de l'Avi, i vam veure una traca de petards pel mig del carrer; a banda d'anar-nos trobant la Flama del Canigó per tot arreu jajajaja!!!
El viatge en moto ens va sorprendre agradablement perque:
  • no va ploure
  • no ens vam perdre
  • vam veure un munt d'animals (cavalls, vaques, voltors...)
  • vam seguir l'horari previst

La contrapartida és el mal al cul que portava...ja se sap...però vam riure molt!

Com a resultat, vam arribar al nostre destí amb temps de fer migdiada i tot!

Però...sempre n'hi ha un...ara mateix tinc una lluita interna amb un virus intestinal, de moment guanya ell...ahir a la nit tenia febre i tot (el foc purifica,oi? ) espero haver-lo matat perque aquest matí sembla que tot va més bé (que no he anat al WC vaja!). Segons les ultimes investigacions, el culpable és el carpaccio de bacallà!

Estic de dieta estricta, a veure si ...ahir no vaig sopar, bec molta aigua i isostar i aquest matí he esmorzat una torrada sense res...però em moro de ganaaaa, es el que tinc, que encara que estigui malalta, de gana en tinc!

El pitjor de tot és que demà al vespre agafo un avió cap a Galícia, a una reunió de departament, glups!!! per què em passen aquestes coses a mi??? buuaaaa!!!

P.S.: m' haig de recuperar com sigui !

1 comentario:

Anónimo dijo...

Vaja, doncs a millorar-se, que a Galícia s'ha de menjar marisc i amb la panxa així no sé jo...
Veus com el viatge en moto no va ser tant? Amb el divertit que és!