21.6.07

Revetlla

Altres anys marxavem a una caseta rural amb piscina però aquella època va acabar (léase como el rosario de la Aurora)...Tota una colla, a passar-ho bé, amb coca (de fruites),cava,vodka Absolut,maria, el normal...
Però el pas dels anys, la formació de parelles, grupets, va desfer aquella gran colla.
Avui puc dir que ja no m'importa, en altres moments em va tocar l'oremus...

Aquest any, vam estar rumiant el que feiem i ho vam tenir clar: marxem! fotem al camp nosaltres dos solets, amb la XT i cap a la muntanya falta gent...les estrelles que surten per Sant Joan es veuen igual de bé a Andorra, oi? Jo haig de dir que no les veig igual que les de les altres nits...;)

Tinc unes ganes de marxar!! Ja sé que un viatge tant llarg amb la moto i d'una tirada em deixarà l'esquena feta pols però he sentit a dir que per allà dalt fan uns massatges meravellosos! ;D

P.S.: el cotxe encara no arriba, ens han dit que està "en transport" (aiiii...que no tingui cap accident el camió siussssplaaaauuuuu !!!). Ens han dit que la setmana que ve, cap al dijous...( que jo no hi sooooc!!! nooo!!!!), en fin...paciència!


4 comentarios:

Anónimo dijo...

Nosaltres encara ho fem, ens ajuntem amb la colla a una casa rural i fem festa grossa (aquest any no per un petit inconvenient, però ho ens ajuntarem a casa).
A Andorra en moto no és tant, i més amb aquest bon temps. Ànims i bona revetlla!!

Anónimo dijo...

Bona elecció, res millor que el silenci de la muntanya, la vista de les estrelles i la companyia del qui ocupa el teu cor, bona revetlla!

Anónimo dijo...

Florilla; Que t'ho pasis de conya,bon cap de setmana i bona i placida retvella.

Florilla dijo...

Pd40, molt bé, crec que sento una petita engruna d'enveja, en el fons està bé tenir una gran colla per passar la revetlla...

wink, sí aquest any serà diferent, però no per això menys bona.Ens encanta la muntanya!

striper, igualment!