25.7.07

no tinc res per explicar

hola, tinc coses rares al cap i a vegades veig fantasmes on no hi ha res ni ningú ; a vegades són sensacions, noto tensió a l'ambient, encara que no hagim discutit ni res d'això...com si no hi hagués tota la confiança del món...com si no haguéssim de passar tota la vida junts...i això em posa de mala llet i m'enfado, encara que no ho digui i faci veure que no passa res. I sé que se'm nota, perque jo amb la cara pago...
A més, m'ha entrat com una pressa per viure, veig que el temps passa massa ràpid, 33 llargs...ja??? no pot ser, jo necessito més temps al limb, sense lligams dependents, sortint,entrant, viatjant, i tenint en compte l'onada d'embarassos al meu voltant, ja em veig pressionada (que no sabeu que soc molt pressionable?, no us passeu) ..."que se't passa l'arròs" " i tu, per quan"? a sobre, tota la responsabilitat és meva, sóc jo qui decideix,quan...doncs encara no, no estic preparada (se n'arriba a estar mai?) i a més, necessitem més espai (físic) o es que voleu que possi el bressol al rebedor verd menta??
Total, que em disposo a viure les vacances d'agost com si fossin les últimes d'aquesta vida...playiqui,compres,gimnas, jardineria (els geranis tenen visitants extraterrestes-són verds-que s'arrosseguen i els estan matant) i com no, neteja general i profunda els primers dies, que així ja està el pitjor fet!

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Buf, es fa difícil de dir, aquestes coses cadascú les ha de saber decidir. Tenir criatures et canvia mooolt la vida, en algunes coses a millor i altres no tant, però el balanç, en el meu cas, és molt positiu. De llarg és el millor que ens ha passat com a parella (però no t'enganyo, hi ha moments durs pq s'ha d'afrontar moltes situacions noves). Sigui com sigui, passa-t'ho bé, i pensa que si en tens també t'ho passaràs bé (sense moto, claaaaro).

Florilla dijo...

això, això!! i la moto que? eh? com ens ho farem? jo passo de sidecars... ;)