12.7.07

això d'internet...vols dir que funciona?

Uala!! i no digueu que no estic a la última: acabo de treure les targetes d'embarcament pel vol de demà...el fer cua se va acabar!! podrem dormir 1/2 horeta més...haurem d'anar al control de seguretat directament, sense passar pels mostradors!
Tota la family amb les seves trolleys de cabina, amb els trajos pel casament (arribaran arrugadíssims...) rrrrrrr.....per l'aeroport de Barna, amunt i avall, ja m'hi trobo!!!
I després, el millor: SEVILLA!!! tremola!! els ******* estan aquí!
Ja he reconfirmat les reserves de l'hotel i del minibus pels desplaçaments!!
No es queixarà la meva família, els hi ho he fet tot, ara van dient que "això de viatjar és facil: reserves vol,hotel i cotxe per internet i ja està" clar! si ho he fet tot jo!!! en fin...
M'acaba de trucar la meva cosina Rosssío!! està dels nervis! quin fart de riure! que quan arribem, que ens ho passarem molt bé, que "cuidaito con la carretera del pueblo, que é mu mala" jajaja!!!!

Apa, fins la tornada!

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Siii, és genial. Fins i tot pots triar el seient. Llàstima del merder de seguretat que hi ha ara als aeroports, el que guanyes per una banda ho perds per l'altre.
Bon viatge, passa-t'ho molt bé! (demanar que reventis el casament serà massa, oi? Però trepitjar algú amb aquells talons d'agulla sí que ho podràs fer?).

Anónimo dijo...

Nena, que t'ho passis molt bé.