3.7.07

27 de juny

Imaginem-nos que encara no hem acabat Juny. El dimecres 27 estava jo tota nerviosa perque havia d'agafar un avió: anava a un curs (d'un dia!) a Santiago de Compostela!

Vaig fer tanta cua per agafar la targeta d'embarcamaent i per passar el control de seguretat que gairebé perdo el vol! quin desastre d'aeroport !! a la majoria de gent els feien treure's les sabates i passar l'arc descalços, crec que es pasen una mica, la veritat...jo anava amb les espardenyes d'espart i no me les van fer treure.
L'enlairament va estar bé, m'agrada, a més anava als seients de davant i la inclinació es nota més..buf! quin "subidón"!! jejeje....
La meva panxa es comportava i vaig poder sopar...a mitges, em vaig contenir amb el peix i vaig demanar sopeta i un bon entrecot de vedella gallega!
L'endemà el curs va ser insuportable! 8 hores un tio xerrant sense parar sobre les noves normes de comptabilitat...sense comentaris...
Però el millor encara estava per arribar (com tot el que es bo) : a les 7 de la tarda vaig trucar el meu director(1), que també estava per la central i bingo! vam anar a fer unes tapetes amb Alvariño pel centre...vam comprar tarta d'en Santi i orujo per fer-la baixar!
la tornada va ser llarga i pesada: l'avió va arribar amb retard (quina sorpresa!) i ens plantavem a caseta a les 3 de la matinada, per divendres tornar a treballar (que bé, com m'agrada aquesta empresa!!)
(1) és que al director de la meva fàbrica li agrada molt la festa, si hagués estat el meu jefe directe un altre gall hagués cantat...;)

No hay comentarios: