6.9.07

preparant

preparant les vacances de veritat! el 15 marxem a fer la ruta de la Ribera del Duero!
Ja tenim els hotels reservats (quasi tots) i ara falta anar a la biblio a buscar una guia de les principals ciutats que visitarem: Salamanca (a buscar els papers, je, je), Avila, El Burgo de Osma, Peñafiel, Segovia...i no sé quantes més...el CR-V treballarà de valent!
Mentrestant, com tots els pobres (encara que jo no hi sóc) , vaig a treballar cada dia com una ànima en pena: buuuaaaa!!! quina M tornar de vacances! (Jo he fet unes quantes a l'agost i la resta les faré ara)

3 comentarios:

Anónimo dijo...

bona sort florilla!!
Em barrufa el teu gargamel!!

Anónimo dijo...

Osti, doncs bones vacances, jo vaig fer 3 setmanetes al Juliol i ara n'he agafat una altra que ja se'm acaba snifffff.... Hauriem de tenir mínim dos mesos de vacances per defecte, no?

Florilla dijo...

granbarrufet: em barrufa que et barrufi!
tania: sí,sí, aprovo la proposta, coma minim dos mesos de vacances seguits!