27.9.07

difícil

devem estar en epoca d'embafamenta (com diu una amiga meva), de saturació, perque tothom plega d'escriure als blogs. Certament hi ha algú que torna (menys mal!), però són els menys...I és que és molt difícil mantenir una continuitat, requereix temps i esforç, molt d'esforç...a més d'imaginació, perquè ja em diràs si hem de parlar del temps que fa (diuen que aquesta setmana arribarà el fred de cop).
A mi em passa el mateix, contagiada de la mandra imperant, i això que he marxat 7 dies per Castella Lleó, a conéixer món, altres païssos (je,je), altres menjars (cochinillo,lechazo...colla d'infanticides...) i a sobretot a veure vi, molt bo el fan a la ribera del Duero,us ho recomano!
De record m'he endut un herpes labial simple (sort!), es la primera vegada que em surt i diuen que ara ja tinc el virus a dins i per sempre (toma condemna!).
La volta de reconeixement matutina pels blogs s'ha reduit una mica però encara passejo pels tancats, esperant no sé què...en fin...

4 comentarios:

Anónimo dijo...

:)*

Florilla dijo...

ah! encara corres per aqui,eh? molt be,molt be! ;)

Anónimo dijo...

Vinga m'alegro que encara puguis voltar per aqui ja t'anire visitant

Anónimo dijo...

Tens raó, alguns dels bons blocs han tancat, però sempre en naixeran d'altres i anirem fent, és una llàstima que alguns tanquin, per cert! no tanquis el teu eh!