1.10.07

on eres, perduda?

aquest matí he resolt un enigma , que, sincerament, em tenia preocupada: he retrobat la gateta lletja, esquifida, mal feta i esquerpa que tenim adoptada al garatge on guardem els cotxes!
la pobra ens feia tanta pena que al final vam decidir comprar una mica de pinso i posar-li per allà, a veure si el trobava (je,je...vaja tela! )
La gateta tenia tanta gana que devoraba el pinso i l' aigua, perque vam pensar que potser li entrava set i li vam posar un tupper ple. No la veiem cada dia però el pinso anava minvant... a una velocitat...!
Bé, tot anava rutllant (jo omplia el pot i ella el buidava) fins fa un mes, mes o menys...no coincidíem amb la gateta al matí, no la veiem a la tarda...en fin...vam marxar de vacances i li vaig deixar un quilo de pinso per allà, no fos cas que passés gana! Vam tornar fa una setmana i jo continuava sense veure-la, on era????
Aquest matí la resposta (bé, les respostes) m'han vingut a rebre: se'ls havia acabat el pinso! he vist tres gatets diminuts, de colors, corrents per allà!!! i despres, ha vingut la mare (la nostra gateta, esquerpa, lletja però ara estava grassa!) a dir-me bon dia i a menjar al meu costat (això si, sense deixar-se acariciar -li tinc unes ganes- )
Me'ls he quedat mirant, estaven amagats (o això creien) i em miraven encuriosits, com jo a ells, i la mare-gata ens mirava a tots...tant maca!

4 comentarios:

Cristina dijo...

Holaaaa, ostres, els gats són uns interessats,jejeje. T´ho dic perquè jo tinc un però són tan macooooos. Perdona que hagi trigat tant a passar per casa teva. Les vacances s´acaben i ja torno...

Florilla dijo...

tranquil·la, benvinguda i quina pena que s'acabin les vacances :(
ja veus...el que sigui per menjar...son molt intel·ligents, i aquesta gata te pinta de ser una supervivent!
per això m'agrada observar-la...

Anónimo dijo...

Bua jo sóc una enamorada dels gats! Entenc perfectament que et moris de ganes d'acaronar-la, igual que als fillets!
En fi, a veure si es van confiant i acabeu fent-vos amics!

Anónimo dijo...

Quin gest més bonic :d