6.10.07

diumenge caminant

Demà tornare a fer la marxa d'Arenys de Munt, 23 kilometres de res. Les males llengües diuen que són més de 23 però no les escoltare d'acord?
Fa anys que no camino tant, a veure com responen les meves caderes...el coet de sortida explotara a les 7:30 del matí....ooooaaaaahhhh!! em sembla que m'en vaig a dormir!
La propera marxa sera la del Montseny , a Sant Celoni, de 25 kms, el primer cap de setmana de novembre...
No podre mai descansar i dir que no a sortir a caminar per la muntanya? em pot...em costa llevar-me, preparar la motxilla, i engegar , però quan sóc allà, gaudeixo com ningú!
Llegia un post on deia que el món embogeix i que tothom es esclau del rellotge, a la muntanya em sento reconcil·liada amb mi mateixa, envoltada d'un entorn "conegut", amable,em sento a casa! respiro i intento quedar-m'ho tot a dins, endur-me l'aire fred i net fins a l'oficina del dilluns.
Podria marxar a viure a la muntanya, no em faria res, amb un hortet, els animalets per tenir vianda, i..això sí, internet!

1 comentario:

Anónimo dijo...

I jo que me'n vaig amb tu!

Vagi bé la caminada!