12.9.07

Taga

Ahir vaig anar a pujar al Taga, desde Ogassa. La pujadeta va estar bé, jo creia que em moriria abans d'arribar...deu meu, quina pujada més llarga! vam trigar 1h 45 min i al cim bufava un ventet fresquet,fresquet (com sempre, alguna cosa m'havia de deixar i va ser el jersei...); la baixada, més curta, d'una hora de rellotge, però no per això més benèvola, em va obsequiar amb una torçada de turmell i una relliscada que podia haver estat d'allò més divertida...

Em quedo amb una frase del llibre de visites que hi ha a bon resguard a la creu del cim:
"el 80% dels accidents succeeixen durant el descens" que graciós! i això ho llegeixes just quan acaves d'arribar...quines ganes!
La nostra signatura no va ser tant original però vam deixar constancia de la nostra estada!
Des d'allà, les vistes són impressionants i les valls, que eren verdes, ens feien veure'ns diminuts, s'està tant bé allà dalt!

No hay comentarios: