15.11.07

relax

Avui ho tenia tot fet i a la tarda m'he dedicat a l'estètica: primer he anat a la perruqueria i he aconseguit que només em talli les puntes (la Teresa val un imperi), després he arribat al pis i he decidit no posposar la manicura-pedicura-depilació (volia fer-ho dissabte però ja veig que no tindré temps); abans d'endinsar-me dins el pijama de pantalons nous i samarreta calentona he començat la gran tasca.
Les eines necessàries a l'abast, paciència, habilitat, i glamour! ungles retalladetes i brillants, talons llimats i hidratats fins a extrems impossibles, ni un pèl de tonta, oli reparador amb massatge i...tatxan!
He de reconèixer que em fa mandra però quan em poso i veig la feina feta em sento "estupenda", suau i brillant...
I ara, mentre miro la tele, estic rumiant la roba que em portaré a l' stage...mirant la meteo a Galícia veig que el fred ha aparegut en escena disposat a fer de "prota",brrrr! torna a canviar la maleta! pinten bastos...carrega jerseis florilla!
Però ho tornaré a mirar dissabte,a veure...
Però el pitjor és que A. estarà fent el "camino" i sembla que plourà i farà fred: com si no tinguès prou d'estar allà desplaçada que a més hauré de patir per ell, no podré evitar-ho!

No hay comentarios: