14.11.07

galicia

La cosa no té remei. M'envien a Galicia a fer un Training.
Si arreplegués al gilipolles que va inventar la paraula, li arreglaria la cara!
Representa que m'haig d'estar 15 dies mirant com treballen allà...com si el pla comptable no fos igual arreu!
15 dies perduts, de la feina a l'hotel, a Santiago de Compostela, vaja tela!
I no em vinguin amb que "t'ho passaràs bé, que guai 15 dies de vacances, etc" i una mé! treballaré fins que els d'allà pleguin (colla de ...que regalen hores a l'empresa...) i després hauré de buscar com omplir hores, sola, per allà. Quin planing,eh?
Apa, me'n vaig que haig de fer la maleta...fins la tornada!
( del 18 al 30 de novembre no sé si em podré connectar...)

P.D.: menys mal que el meu amor puja a veure'm el cap de setmana...

No hay comentarios: