16.3.07

viñacientocinco

bé , nit de divendres, ja sabeu que no són pas les meves preferides...últimament són un desastre (casualitat ?) és que ja em fan por! avui ha estat un dia fastigós de mena,en serio. No us vull agobiar amb les meves penes però...je,je,je!!! en algún forat he de buidar el pap!! només us diré que la família té un paper protagonista i els euros són l'actor secundari, amb òscar inclós...el meu cor i la meva raó estant emprenyats i això és un còctel explosiu.
Avui sóc una mica més pobre, volatilitzats els meus estalvis per art de màgia, jo que volia renovar l'armari !!!
i a la feina, avui m'he emprenyat amb un txixarel·lo de comercial que pel seu bé, estalviaré més descripcions de la seva persona...
Per què tothom es veu amb dret de cridar-me i esbroncar-me? no era això un dret adquirit pels jefes carcas? Es pensen que estic allà posada per sevir-los? que quan ells van néixer jo ja estudiava l' aritmètica,garrulos!
ah! sí ! el titol del post: és el vi que m'estic fotent gola avall mentre escric...despres d'una bossa de patates ondulades, una hora de plors i...un sopar lleuger...El vaig triar jo a la vinoteca i no m'agrada però puja a una velocitat considerable amb les seus 13.5 cavalls de potencia. Pregunteu per qui? no,no hi és, té un sopar de feina a BCN i jo el pis per mi sola...jijii !!! quina tonteria estic pensant ;)

6 comentarios:

Anónimo dijo...

Molts ànims!! Hi ha dies millors i n'hi ha de pitjors, demà dissabte :)

Florilla dijo...

ja,si,però és que ultimament sembla que he trepitjat merda,de la dolenta...no tot podia ser bo!

Anónimo dijo...

Espero que el cap de setmana anés bé, pq demà és dilluns i això ja no hi ha qui ho arregli... :P

Florilla dijo...

grassieeesss,cris...la muntanya russa en la que estic pujada, fa això, de muntanya russa...ara dalt ara abaix...però menys mal que hi ha persones que ajuden...aquest cap de setmana he anat a jugar a tenis: quin riure! no sabia ni agafar la raqueta!!

Anónimo dijo...

Psst, pista. Agafa-la pel costat petit, la banda ampla de la raqueta és per picar a la pilota...
De ressssss :)

Florilla dijo...

je,je,je...que fins aqui arribooooo!!!! tinc unes agulletes al braç!