8.3.07

això no pita

aquesta tarda he tornat a anar de botigues: fiasco! totes les peces que m'he emprovat em quedaven fatal...i m'he pesat: fent dieta m'he engreixat! molt bé florilla! això li ha passat a algú?si,si...continuo amb el gim però...tinc dues cintures!!!!
a més estic super blanca i les samarretes em quedaven com el cul...i no penso anar a la platja amb aquesta pinta...total, que aquest estiu em dedicaré a fer molta neteja els caps de setmana, per no haver d'anar a la beach...i continuar blanca com la llet!
bé, no ha estat un gran dia eh? ...i demà DIVENDRES...amb un gran sopar en perspectiva...
Que no s'espanti el personal, no penso deixar de menjar ni res, però acceptar-se una mica més grassoneta que fa uns anys,porta el seu temps.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Ves a la platja i fes el que et vingui de gust, només faltaria... Torna al volei, crema-ho tot i llestos.

Florilla dijo...

cris, es que costa molt, quan et prohibeixes una cosa llavors aquella cosa es la cosa que més et ve de gust del món...
pd40, no puc tornar a volei,però la consigna es aquesta,cremar-ho tot!!