11.3.07

tarda de diumenge

ahir vaig haver d'anar a comprar el regal per a una amiga que feia anys i vaig tornar carregada de bosses de cosetes..per a mi!
vale,vale, li he regalat una cartera de mà de xarol blanca moníssima, encara que ella encara no entengui que aquest estiu arrassarà aquest material...se l'ha mirat amb una cara...jajjajaja!!!
però jo, m´he regalat DUES samarretes negres de la casa SKUNFUNK.
son molt xules! les fan molt curioses, amb detalls que les fan diferents,etc,etc,etc ;)
i també una gorra verda (el color de temporada) super sport, que no em posaré mai per sortir al carrer, com a molt per anar a la muntanya i tal, però que és súper fashion!
cliiing! passin per caixa: 100 euros en 1 hora i mitja!!
i per demà dilluns: objectiu : una bossa blanca i platejada, per combinar amb les meves ballarines blanques i platejades, adquirides al mercadillo per 10 eurillos i per a fer companyia a les daurades,a les negres i a les verdes,és clar!
P.S.: sí, quan em capfico compro molt!

6 comentarios:

Anónimo dijo...

Gastar, gastar... XDD Nosaltres dissabte també estàvem pel centre... gastant :(

Florilla dijo...

je,je,je!!! cris, no,no, jo tinc una botigueta de 6 m2 al costat de casa...BCN em fa mal de cap!
i et cas quedar alguna cosa? (verda,of course!)
pd40, vau gastar molt?
si estigues a Barna, m'arruïnaria! tot ple de botigues!

Anónimo dijo...

A tu no et deixava la meva Carte Bleue ni de broma!!

Florilla dijo...

je,je...ja m'ho han dit, ja...però Sir, a mi els diners no se m'acaben...no he dit abans que era rica? sense hipoteca, amb un bon sou,sense més despeses que els capritxos,i amb un feix treballant per mi al banc...i sí, ja tinc parella ho sento!
(jo faig servir una targeta visa verda preciosa!)

Anónimo dijo...

És un misteri...

Per què quan anem a comprar UN regal per una amiga acabem comprant-nos DIVERSES coses per a nosaltres????

jajajaja

Florilla dijo...

ja, sempre passa igual...ho enviare al cuarto milenio! jajajaj!!!!