10.8.07

bé doncs

Ja estem de la primera setmana i el balanç no pot ser més desanimador...No ha parat ni un dia de ploure! i jo que volia anar CADA dia a la platja...avui ha sortit el sol i he agafat el cotxe per anar a fer un vol: m'he quedat tirada a la porta del garatge, sense bateria!
El mecànic ha dit que els connectors de la bateria estaven una mica fluixos,mal posats, com si algú els hagués remenat i no el hagués deixat ben posats (¿?)...ja, l'altre dia l'A. va carregar la bateria de l'Honda amb el 306, li vaig dir si ho sabia fer i el resultat va ser que el 306 es va descarregar perque no va treure les pinces com tocava...però suposo que són casualitats...que com es que l'Honda es va quedar sense bateria???? mira,millor no pregunteu, "de casta le viene al galgo".

El pis està bé, si no t'hi has de passar dies sencers tancada a dins: llavors és com un zulo, massa petit.He anat a la immobiliaria del poble: quan en demaneu per les cases de can pepitu? 72 mil·lions!!! impossible! no, gràcies, no m'interessa, si baixen de preu ja hem faràs un truc eh?
Està vist que estic condemnada a netejar per sempre més aquestes escales fosques i estretes, amb papers de polines i xuxes que el morito petit, que va a escola i ha nascut aquí, maleducat i brut, llença cada dia al terra. I la mare fa veure que no enten res...estem arreglats!
De les inquil·lines del primer no tenim notícies, deuen ser de vacances...

Ara vaig a recollir les cortines de l'estenedor, a veure si ja són seques i les puc tornar a recol·locar...

2 comentarios:

Anónimo dijo...

amb pluja o sense la questio es tenir vacances,

Florilla dijo...

clar, si ho mires així...la qüestio es ser optimista!