21.12.07

bon nadal

ja veieu que esta una mica deixat tot...però les tradicions manen: BON NADAL A TOTHOM!!!
la veritat és que tinc una mica de feina (JAJAJAJA!!!!UNA MICAAA.......)
A la feina no em va allò que se'n diu "viento en popa" i a casa va a dies...amb les amistats, bé, no les veig (com sempre) i per aquestes dates les trobo a faltar; no ho hagués dit mai que enyoraria, jo,me les donava de "despegá", com en diu la meva mare.
Aquesta setmana he enviat les postals i encara no m'ha dit ningú res d'elles...han arribat? les han llegit? potser m'han contestat per la mateixa via i m'arribaran per Reis...
Avui, som divendres, el meu dia preferit per escriure...
També teniu sopar d'empresa? jo sí i no tinc ganes d'anar, per variar...
Espero que el tió us cagui molts regalitus que us agradin!

1 comentario:

Anónimo dijo...

Bon Nadal!! No t'atipis gaire amb tants menjars :)
:)**