1.12.06

estrés!

Així és com em sento ara mateix...amb la meva parella m'he independitzat! vivim en un piset petit però super-super xulo! l'hem arreglat entre el seu pare i nosaltres i ens ha quedat fashion!
però, nens i nenes, amb la mama s'està molt bé! a mi al menys m'ho feia tot: em trobava el plat a taula, la roba a l'armari, la nevera plena, i la casa neta...aixxxxx.... però ara, la vida....
La cuina és cosa d'ell, per això no pateixo, el plat el tinc a taula...però la neteja és el meu patrimoni i ...tela marineraaaa!!!
rentadores, parquet,pols, estendre i recollir roba, planxar i plegar,fregar plats,olles,paelles...que tot estigui endreçat...quina feinada!
No em queda gaire temps per mi, és a dir, per no fer res! mirar la tele, menjar patates al sofà, llegir una revista glamourosa...m'està costant una mica adaptar-me...em poso nerviosa per res i m'emprenyo...
I és que, de no fer res a fer el que faig hi ha un bon tros!

No hay comentarios: